sobota, 20 listopada 2010

Moje gryzonie i ja ;)

Hej!
Oto ja ^ (tam na zdjęciu :p )
No, a więc chciałam powiedzieć cos o sobie.
Nazywam się Ania, mam 14 lat.
Mieszkam w województwie małopolskim.
Moim głównym zainteresowaniem są gryzonie. 
Miałam ich już dosć sporo, ale największe doświedczenie mam z chomikami.
Jestem takze autorką bloga chomchomiki.blog.onet.pl, ale na nim już nie piszę.
Po prostu dawno się nie odzywałam,
a też przez ten czas wiele informacji tam zawartych stało się nieaktualnymi.
W kolejności chronologicznej:

Czarnulka (syryjka)

Spindrusia (dżungarek)

Czasza (dżungarek)

Najdżel (dżungarek)

Uriel (dżungarek)

Cristal (Campbella)

Chester (dżungarek)

Rodzynek (dżungarek)

Roxy:

Pusia:


Riki:


Scarlett:

Max:

Magnus:

Missy:

Milka:

Mikusia:

Wiewiórki:

Alien:

Alwin:

Silver i Goldi:

 Nie dawno pożegnałam Knotka [*], 
misiek miał ok. 3 lat, ale nadal był bardzo kochany ;(

A teraz przedstawię moją gromadkę, aktualną ;)
Anachiel
-myszek rasowy sh satin dove tan,
pochodzi z hodowli Mystic Rodents (miot A),
urodzony 9 grudnia 2009 roku,
bardzo przytulaśny i kochany,
uwielbia wszelkiego rodzaju zabawki do skakania, wiszenia i łażenia po nich,
pokarm - Versele Laga, Vitakraft, Natural Vit,
do tego Gerberki, psie ciastka,
a mieszka sobie tak:

Sherli
 - syryjka w typie sable banded,
kupiona w kwietniu 2010
puchata i milusia, ale potrafi dać w kość,
karmiona Versele Lagą, Natural Vitem, Vitakraft jej nie podchodzi
lubi Gerberki owocowe
mieszka tak:

Lili i Lola
 - 2 panienki prosiakowe
kupione 5 lipca 2010
jedzą granulaty firmy Natural Vit, bo go najbardziej lubią
codziennie też obowiązkowo warzywka
mieszkają w kojcu, ale teraz jest tam na całej wielkości żwirek przykryty matą łaiznekową:

Michelle vel Michie


- maleństwo moje, jest ze mną od ubiegłego poniedziałku czyli 15 listopada 2010
na razie jesteśmy w trakcie oswajania, ale dobrze idzie ;)
tak sobie mieszka:

Szarik
 
- co prawda nie gryzoń, ale dobry przyjaciel ;]
Szarik jest już z nami prawie 9 lat (12 grudnia 2001)
taki rozrabiaka ;p

Tak więc moja gromada przedstawiona.
Notki będę pisała raczej takie w formie porad i trochę z życia stadka.
Zachęcam do komentowania i odwiedzania bloga ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz