piątek, 31 grudnia 2010

Test: Versele Laga Snack Nature Cereals

Hej!
Tym razem mam dla Was test.
Mam nadzieję, że spodoba Wam sie ta forma notek, 
bo mam sporo produktów do opisania, 
może kiedyś Wam to pomoże przy zakupach ;)
~ - ~ - ~ - ~ - ~ - ~ - ~

Versele Laga Snack Nature Cereals

Analiza:
Białko surowe 11%, tłuszcz surowy 2%, popiół surowy 3%, włókno surowe 6,5%, wapń 0,3%, fosfor 0,35%, metionina 0,22%, lizyna 0,49%, wit. A 5.000 IU/kg, wit. D3 900 IU/kg, wit. E 12 mg/kg, miedź 5 mg/kg

Skład:
Zboża, owoce, warzywa, produkty pochodzenia roślinnego, ekstrakt białek roślinnych, minerały, nasiona, zioła, algi, ekstrakt z nagietka, ekstrakt z yucci, fruktooligosacharydy, mannanooligosacharydy, ekstrakt z pestek winogron. 
 500g / 8.95 zł

Moja opinia:
Karma podoba mi się, jednak jest to tylko uzupełnienie diety zwierzaka.
Cena nawet znośna.
Jest parę 'za' oraz parę 'minusów'. 
Np. karma wygląda ciekawie jedynie na wierzchu, tak jak widać na zdjęciu. 
Poniżej to już jest samo preparowane zboże.
Szczerze mówiąc, jak po Versele Ladze,  
to spodziewałam się jakiegoś olśnienia, 
ale karma i tak jest jak najbardziej w porządku.
Zapaszek śliczny, ogólnie pozytyw ;)

Chomicza opinia:
Sherli zjadła, bo to istny odkurzacz do wszystkiego.
Widać smakowało jej, ale bez jakiś szczególnych rewelacji.
Michie natomiast bardzo upodobała sobie tą karmę jedząc jak oszalała, 
co w jej przypadku jest dość dziwne :p
Ogólnie bardzo smakowało i proszą o jeszcze ;)

Mysia opinia:
Anachiel wszamał ze smakiem, 
podobnie jak Sherli - jest mało wymagający.

 Słowo końcowe:
Karma jak najbardziej godna polecenia, największy jej plus jest taki,
że mój niejadek Michie się na nią skusiła i to z jakim zapałem.
Daję więc za:
  • cenę: 4/5
  • skład: 3,5/5
  • smakowitość: 5/5 
  • inne: 5/5 (dość ekonomiczna porcja, mimo nie wielkiej wagi dużo tego jest, ładny zapach, ogólnie ciekawie wygląda)
17,5/20 pkt

Pomocne źródło:www.animalia.pl
Źródło ceny:www.animalia.pl

1 komentarz: